Τοπικές Ειδήσεις

Αφιέρωμα στην εφημερίδα La Repubblica για την Κάρπαθο

Η εφημερίδα La Repubblica δημοσίευσε στις 20 Ιουνίου 2025, στο ένθετο VIAGGI «Il Venerdì», ένα εκτενές ρεπορτάζ αφιερωμένο στην Κάρπαθο, αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα του νησιού μέσα από την παράδοση, τη γαστρονομία και την καθημερινή ζωή. Τον Μάιο είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε τον δημοσιογράφο Alessandro Allocca και τη συνεργάτιδά του, παρέχοντάς τους την ευκαιρία να εξερευνήσουν και να εμπεδώσουν από πρώτο χέρι τις τοπικές παραδόσεις του χωριού Ολύμπου, καθώς και την πλούσια παραδοσιακή γαστρονομία της περιοχής. Η ομάδα βρίσκεται σε διαδικασία προετοιμασίας νέου άρθρου, το οποίο αναμένεται να δημοσιευτεί στο προσεχές μέλλον.

Σε διεθνές επίπεδο, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το Τμήμα Τουρισμού και την TUI Nederland N.V., στο πλαίσιο της οποίας υλοποιείται στοχευμένη καμπάνια στην ολλανδική αγορά: ειδικά banners και carousel διαφημίσεις στην πλατφόρμα TUI.nl, καθώς και newsletter προς πάνω από 50.000 συνδρομητές. Η εν λόγω καμπάνια ενισχύει τη διεθνή προβολή της Καρπάθου και προωθεί την περιοχή ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για τους Ολλανδούς ταξιδιώτες. Η εξαιρετική συνεργασία με την ΠΝΑΙ και τους ανθρώπους της, αποδίδει καρπούς προς όφελος του νησιού μας.

Στις αρχές Ιουλίου υποδεχτήκαμε ομάδα δημιουργών περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την Κρήτη (Dominic ComedyLab, Antonis Farsaris και Beesocial) με στόχο να αναδείξουμε τις κοινές πολιτιστικές ρίζες και τις φυσικές ομορφιές που μοιραζόμαστε, αλλά και να χτίσουμε για το μέλλον μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της Καρπάθου στην κρητική αγορά, μια σημαντική και μεγάλη αγορά δίπλα στο νησί μας.

Παράλληλα, ο travel influencer Greg “Peter” Patrikios (@goinggreece), ο οποίος αριθμεί 175.000 ακόλυθους στο Instagram, βρίσκεται αυτήν την περίοδο στο νησί και καταγράφει εντυπωσιακές εναέριες λήψεις καθώς και αυθεντικά στιγμιότυπα της καθημερινής ζωής, τα οποία αναμένεται να συγκεντρώσουν προβολές σε διεθνές επίπεδο.
Στο πλαίσιο της συνολικής μας στρατηγικής, όλες οι δράσεις στοχεύουν στην συστηματική ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας (awareness) στις κύριες αγορές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, μέσω συνεργασιών με influencers, διεθνείς tour operators και μέσα μαζικής ενημέρωσης. Μέσω αυτής της προσέγγισης, επιδιώκουμε να καταστήσουμε την Κάρπαθο έναν ποιοτικό, βιώσιμο και αυθεντικό προορισμό, με καθιερωμένη θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου