Ειδήσεις

Από το κινητό μας θα βλέπουμε την αναμονή στα Επείγοντα πριν ξεκινήσουμε – Στις αρχές του επόμενου χρόνου διαθέσιμη η υπηρεσία

Από το κινητό μας τηλέφωνο θα μπορούμε να βλέπουμε από τις αρχές του επόμενου χρόνου πόσο θα χρειαστεί να περιμένουμε στα Επείγοντα των νοσοκομείων και αναλόγως να επιλέγουμε σε ποιο θα εξυπηρετηθούμε ταχύτερα.

Αυτό θα συμβεί μέσω της εφαρμογής myHealth, όταν το σύστημα ηλεκτρονικής ιχνηλάτησης στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, το γνωστό “ηλεκτρονικό βραχιολάκι” (με το οποίο παρακολουθείται η πορεία του ασθενούς από τη στιγμή που μπαίνει στο νοσοκομείο, μέχρι την έξοδό του ή την εισαγωγή του) θα εφαρμοστεί σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Υγείας, μέχρι τέλος του έτους το ηλεκτρονικό βραχιολάκι θα εφαρμόζεται σε 100 νοσοκομεία (μέχρι τώρα εφαρμόζεται σε 30).

Σημειώνεται πως ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ασθενών στα νοσοκομεία που έχουν ενταχθεί στο σύστημα υπολογίζεται σε 4 ώρες από 9 που ήταν κατά μέσο όρο. Τις επόμενες ημέρες σε συνέντευξη τύπου θα παρουσιαστούν τα νέα δεδομένα για τους χρόνους αναμονής στα νοσοκομεία, όπως και ο Ψηφιακός Βοηθός για τον ασθενή, μια νέα υπηρεσία που στοχεύει να διευκολύνει την πρόσβαση σε δεδομένα υγείας και υπηρεσίες.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στην ΕΡΤ, πριν προσέλθουμε στα Επείγοντα, ο Ψηφιακός Βοηθός θα μπορεί να κάνει μια πρώτη εκτίμηση της βαρύτητας της κατάστασή μας. “Θα βάλουμε στο myHealth την υπηρεσία, πριν πάμε σε κάποιο νοσοκομείο που εφημερεύει, να μας ενημερώνει: εάν πας στο ΚΑΤ η αναμονή είναι 3 ώρες, αν πας στο Αγία Όλγα είναι 2 ώρες, αν πας στον Ευαγγελισμό είναι 3,5 ώρες. Θα αποφασίζεις μόνος σου που θα πας για να μην ταλαιπωρηθείς” είπε επιπλέον.

Τονίζεται πως ο Ψηφιακός Βοηθός για τον ασθενή θα λειτουργεί μέσω του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας (ΕΗΦΥ) και της πλατφόρμας myHealth, αξιοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, για να παρέχει απαντήσεις σε ερωτήσεις των χρηστών με απλό και κατανοητό τρόπο.

Οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις, γραπτά ή προφορικά, σχετικά με προσωπικά δεδομένα και υπηρεσίες υγείας, όπως: “Ποια φάρμακα έχουν συνταγογραφηθεί;” “Πότε είναι το επόμενο ραντεβού μου στο νοσοκομείο;” “Ποιους εμβολιασμούς έχω κάνει;” “Ποιες εξετάσεις εκκρεμούν;”

Πηγή: capital.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου