Σε πολύ υψηλούς τόνους πραγματοποιήθηκε χτες, η συνεδρίαση του δ.σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανησου, με σημείο αιχμής την αγωγή την οποία υπέβαλε στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Λ.Τ. ο εργολάβος κ. Νίκος Μαλτέζος.
Με την συγκεκριμένη αγωγή, που έχει καταθέσει, ο κ. Μαλτέζος για την εταιρεία “ΓΕΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.” ζητεί αποζημίωση ύψους 1,132 εκατομμυρίων ευρώ από το Λ.Τ. για μια σύμβαση την οποία είχε υπογράψει με προηγούμενες δημοτικές αρχές της Ρόδου για την εκτέλεση του έργου του προσήνεμου μώλου στη νέα μαρίνα.
Η προσφυγή στην Δικαιοσύνη δημιούργησε τριβές και αναστάτωση στα μέλη του δ.σ. του Λ.Τ. με πρώτο τον δήμαρχο Σύμης κ. Λευτέρη Παπακαλοδούκα, ο οποίος αντέδρασε εντόνως κατά την διάρκεια της συνεδρίασης και ανέβασε πολύ τους τόνους, ζητώντας διευκρινίσεις από τους νομικούς συμβούλους κ.κ. Μουτάφη και Καταβενάκη, που ήταν παρόντες.
«Προσωπικά ντρέπομαι να αντικρίζω εδώ κάθε φορά τον κ. Μαλτέζο και να μην μπορώ να του δώσω μια απάντηση. Και εν πάση περιπτώσει δεν μπορεί να βρισκόμαστε εμείς κατηγορούμενοι για κάτι που δεν έχουμε καμία ευθύνη», είπε ο κ. Παπακαλοδούκας.
Στη συζήτηση παρενέβη ο πρόεδρος του Λ.Τ. κ. Μιχάλης Χριστοδούλου ο οποίος είπε πως η υπόθεση αυτή εκκρεμεί από το 2005 όταν σημειώθηκαν ζημιές στο έργο και έκτοτε, ενώ έχει καταβληθεί μέρος του οφειλόμενου ποσού στην εταιρεία, υπάρχουν ακόμη οφειλές τις οποίες δεν μπορεί να καταβάλει το Λ.Τ. γιατί δε νομιμοποιείται γι’ αυτή την διαδικασία.
Η υπόθεση έχει περιπλακεί αφού και το ίδιο το Λ.Τ. έχει προσφύγει νομικά εναντίον του Δήμου Ρόδου, ενώ υπάρχει κι άλλη δικαστική προσφυγή της πρώην δημοτικής αρχής κατά του… ΕΟΤ!
Μέλη του δ.σ. του Λ.Τ. αντέδρασαν πάντως, λέγοντας πως «δεν υπήρξε καμία αδράνεια αλλά οι καθυστερήσεις οφείλονταν στην γραφειοκρατία» ενώ αποφασίστηκε, να περιμένουν την έκδοση της απόφασης του Εφετείου και να επανεξεταστεί το θέμα σε άλλη συνεδρίαση.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
Στην έναρξη της συνεδρίασης του δ.σ. του Λ.Τ. ο κ. Χριστοδούλου, ενημέρωσε τους παρόντες για μια σειρά από έργα και παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη σε νησιά καθώς και για μια σημαντική συνάντηση για θέματα κρουαζιέρας:
«Ενημέρωσα το δ.σ. ότι την επόμενη Δευτέρα θα συμμετάσχουμε σε συνάντηση εργασίας με την Ένωση Λιμένων Ελλάδας που έχει αντικείμενο την κρουαζιέρα, μαζί με την αντιδήμαρχο κ. Χατζηλαζάρου. Παράλληλα έχουμε προγραμματίσει επαφές και με τρεις εταιρείες καθώς και με την COSTA. Εμάς, μας ενδιαφέρει πολύ το θέμα της κρουαζιέρας αλλά και του Home Port. Από εκεί και πέρα, θα επανεξετάσουμε με προσοχή τις αδυναμίες μας ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου και θα προσπαθήσουμε να τις βελτιώσουμε».
Ο πρόεδρος του Λ.Τ. αναφέρθηκε και στον ξύλινο πεζόδρομο που εκτείνεται από το λιμάνι της Ρόδου μέχρι την Ακκαντιά:
«Ο ξύλινος πεζόδρομος είναι ένα πολύ μεγάλο έργο, διότι εκτός από το βασικό έργο μαζί με τον ποδηλατόδρομο, έχει να κάνει και με τα συνοδά έργα, όπως η ανάπλαση της Θαλασσινής Πύλης, οι κλειστοί χώροι στάθμευσης για 550 αυτοκίνητα καθώς και το κτήριο των καραβομαραγκών -ο εξοπλισμός των οποίων πρέπει να αναδειχθεί ανάλογα. Η χρηματοδότηση γι’ αυτό το έργο προβλέπεται μέσω του ΕΣΠΑ αλλά απαιτεί μελέτες. Το Λ.Τ. μέχρι και τον Φεβρουάριο θα προχωρήσει στην δημοπράτηση των έργων για την απορροή των ομβρίων υδάτων στο λιμένα της Ακαντιάς, προϋπολογισμού 220.000 ευρώ περίπου και ακολουθούν μια σειρά από άλλες παρεμβάσεις, όπως οι θέσεις στάθμευσης, πεζόδρομοι, φωτισμός κλπ».

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η
ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ
ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΓΙΟΥ
Τέλος, ο κ. Χριστοδούλου ανακοίνωσε πως ήρθε η έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου για μονομερή παραχώρηση του καρνάγιου προς τον Δήμο Ρόδου. Αυτό δίνει την δυνατότητα στον Δήμο να προωθήσει άμεσα τις διαδικασίες με την ανάδοχο εταιρεία.
«Πρόκειται για ένα έργο πνοής για το νησί. Το δ.σ. του Λ.Τ. θα ενημερώσει όλες τις υπόλοιπες αρχές για τις εξελίξεις ώστε να γίνει προγραμματισμός για τις επόμενες κινήσεις. Θυμίζουμε πως βασική προϋπόθεση για το καρνάγιο είναι η απομάκρυνση των ΡΟΜΑ. Ένα πρόβλημα που είναι αναγκαίο να αντιμετωπιστεί» τόνισε ο πρόεδρος του Λ.Τ.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ