Τοπικές Ειδήσεις

Φροντίδα δέρματος μετά την άσκηση, το χορό και το περπάτημα!

Γράφει η Κατερίνα Παπασάββα Αισθητικός
Τα oφέλη της άσκησης στο δέρμα και στην υγεία μας είναι γνωστά! Επιδρά θετικά τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία, δρώντας παράλληλα προληπτικά ενάντι ορισμένων χρόνιων παθήσεων.
Θωρακίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, βελτιώνει την καρδιακή λειτουργία, επιβραδύνει την οστεοπόρωση και αποτρέπει την μυική ατροφία που αυξάνεται με την ηλικία.
Κατά την ώρα της άσκησης αυξάνεται η αιματική κυκλοφορία με αποτέλεσμα να φθάνουν σε όλα τα όργανα του σώματος και στο δέρμα οξυγόνο, θρεπτικά συστατικά, ορμόνες κ.α. που ομορφαίνουν το δέρμα καθιστώντας το λείο, ενυδατωμένο, καθαρό και ελαστικό. Επίσης αυξάνεται ο καρδιακός παλμός, ομαλοποιείται η ροή του αίματος δίνοντας στο δέρμα μια λάμψη φυσικού κάλλους!
Το ελαφρύ κοκκίνισμα του δέρματος από την αυξημένη ροή του αίματος βοηθά στην ανανέωση κυττάρων και η εφίδρωση καθαρίζει το δέρμα από τις τοξίνες, τα νεκρά κύτταρα και τους ρύπους. Ακόμα και τα μαλλιά δυναμώνει βοηθώντας την ανάπτυξή τους. Οι κρέμες και τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος απορροφώνται καλύτερα μετά την άσκηση.
Η άσκηση ηρεμεί χαρίζοντας ευεξία, ηρεμία λόγω του ό,τι διατηρεί τα επίπεδα της κορτιζόλης σταθερά, γιατί η αύξηση της ορμόνης αυτής προκαλεί μείωση της παραγωγής κολλαγόνου & ελαστίνης, ουσίες απαραίτητες για την σφριγηλότητα του δέρματος.
Η μείωση του στρές με την άσκηση μειώνει τα συμπτώματα των χρόνιων παθήσεων. Αποφεύγουμε κατά την άσκηση να αγγίζουμε το πρόσωπό μας, ειδικά στο γυμναστήριο όπου τα μηχανήματα τα αγγίζουν πολλά χέρια, μένουν μικρόβια, νεκρά κύτταρα και παθογόνα βακτήρια που μπορεί να μας μολύνουν.
Για να έχουμε τα ωφέλη της άσκησης στο δέρμα μας πρέπει να πίνουμε αρκετό νερό για να ενυδατώνεται ο οργανισμός και να αναπληρώνει τα χαμένα υγρά από την εφίδρωση.
Μετά την άσκηση απαραίτητο είναι το πλύσιμο του δέρματος για να απομακρύνονται οι τοξίνες, οι ρύποι, τα νεκρά κύτταρα και τα άλατα αποφεύγοντας στο σκούπισμα την έντονη τριβή με την πετσέτα.
Η χρήση ενυδατικής κρέμας μετά το πλύσιμο είναι απαραίτητη για την ενυδάτωση προσώπου και σώματος ώστε να αποφεύγεται η αφυδάτωση και η ξηροδερμία. Αποφεύγουμε το πήλιγκ, το πολύ ζεστό νερό και τα σκληρά σαπούνια που ξηραίνουν την επιδερμίδα δημιουργώντας πολλές φορές ένα αίσθημα <τραβήγματος> και κνησμού (φαγούρας).
Η ενυδάτωση είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγρασίας του δέρματος, την ανάδειξη της φυσικής του λάμψης και ιδανικά σύμφωνα με μελέτες πρέπει να το ενυδατώνουμε μέσα στα πέντε πρώτα λεπτά που θα βγούμε από το μπάνιο για τη συγκράτηση του 90% της φυσικής μας υγρασίας!
Στα λιπαρά δέρματα σώματος χρησιμοποιούμε κυρίως ενυδατικές λοσιόν ενώ στα ξηρά δερματα κρέμες και Butter τροφής και θρέψης με ένα ελαφρύ μασάζ με κυκλικές κινήσεις για καλύτερη απορρόφηση των ενυδατικών και θρεπτικών συστατικών.
Επιμένουμε περισσότερο στα ξηρότερα μέρη του σώματος όπως είναι οι αγκώνες, τα γόνατα και οι φτέρνες, Φοράμε καθαρά ρούχα ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες να εισχωρήσουν βακτηρίδια στους καθαρούς, ανοικτούς πόρους και να δημιουργήσουν δερματικά προβλήματα, σπυράκια κλπ.
Με την φροντίδα και περιποίηση αυτή το δέρμα μας θα είναι υγιές, ενυδατωμένο, όμορφο και σφριγηλό!

Κατερίνα Παπασάββα- Λαμπαδάκη, Αισθητικός,  Πτυχ/χος Αθηνών και Βιέννης, υπεύθυνη  του κέντρου Ομορφιάς  και Υγείας  katerinadayspa  στη Ρόδο, οδός  Μεγ. Κων/νου 30,
τηλ.22410-29504  και 31016.  www.katerinadayspa.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου