Ρεπορτάζ

«Ανοίγματα» της Ρόδου προς τις τουριστικές αγορές της Κίνας και της Ιαπωνίας

«Άνοιγμα» στις τουριστικές αγορές της Κίνας και της Ιαπωνίας ετοιμάζονται να κάνουν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Δήμος Ρόδου.
Όπως δήλωσαν η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου και η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου έχουν ήδη ξεκινήσει οι προετοιμασίες για το άνοιγμα στις συγκεκριμένες αγορές, που μπορούν να «δώσουν» στη Ρόδο τουρίστες υψηλού οικονομικού επιπέδου.
«Στα σχέδιά μας είναι και το “άνοιγμα” στην τουριστική αγορά της Κίνας για την προσέλκυση τουριστών. Ετοιμαζόμαστε για το διάλογο που θα πρέπει να κάνουμε στον κατάλληλο χρόνο με τους αρμόδιους φορείς ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου.
Υπενθυμίζεται πως η περιφερειακή αρχή έχει πλέον προχωρήσει σε συνεργασίες με τον ΣΕΤΕ, την εταιρεία «Marketing Greece», το CNN, το BBC και τον διαδικτυακό τόπο Tripadvisor για την προβολή της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.
Στις προετοιμασίες που γίνονται από το Δήμο για το άνοιγμα στις νέες αγορές αναφέρθηκε και η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου.
«Έχουμε ξεκινήσει τις προετοιμασίες για το διάλογο με τους αρμόδιους φορείς. Και οι δύο τουριστικές αγορές είναι σημαντικές γιατί μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού. Η επίσκεψη εκπροσώπων της κινεζικής διαδικτυακής πλατφόρμας μας έδειξε πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη Ρόδο», δήλωσε η κ. Μαρ. Χατζηλαζάρου.
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας και Τουρισμού της Κίνας υπάρχει ενδιαφέρον και για το θαλάσσιο τουρισμό.
Η αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε και στην τουριστική αγορά της Ιαπωνίας, που είναι εξίσου σημαντική για τη Ρόδο.
«Παλαιότερα οι Ιάπωνες επέλεγαν το νησί μας για να περάσουν τις διακοπές τους. Προτιμούσαν τη Ρόδο και για τους γάμους τους. Μετά στράφηκαν στη Σαντορίνη και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς. ΄Ηρθε η ώρα να ασχοληθούμε και πάλι πιο συστηματικά με τη συγκεκριμένη αγορά», δήλωσε η κ. Χατζηλαζάρου.
Για να επιτευχθεί ο στόχος και να γίνει άνοιγμα και στις δύο τουριστικές αγορές θα πρέπει η Ρόδος να συνδέεται αεροπορικά τουλάχιστον με τις πρωτεύουσες της Κίνας και της Ιαπωνίας.
Θέματα που αφορούν στην προβολή της Ρόδου θα συζητηθούν στη γενική συνέλευση του ΠΡΟΤΟΥΡ, που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Οκτωβρίου.
Οπως έγραψε η «δ», ήδη έχει ληφθεί απόφαση από τη διοίκηση του Οργανισμού, για την τοποθέτηση του κ. Γιώργου Δρακόπουλου στη θέση του στρατηγικού διευθυντή του ΠΡΟΤΟΥΡ, γεγονός που σημαίνει πως ο Οργανισμός θα αναδιατάξει τις δυνάμεις του και θα δώσει ακόμη πιο δυναμικά τη μάχη για τη διαφήμιση της Ρόδου στο εξωτερικό.
Μοναδικό «αγκάθι» στην υλοποίηση των σχεδίων που υπάρχουν είναι η έλλειψη κονδυλίων για την προβολή της Ρόδου.
Θα πρέπει να γίνει τροποποίηση του καταστατικού του ΠΡΟΤΟΥΡ προκειμένου να εισφέρουν και άλλοι φορείς για τη λειτουργία του.
Όπως έχει ανακοινώσει η αντιδήμαρχος Τουρισμού, θεωρείται δεδομένη η συμμετοχή της Ρόδου στις τουριστικές εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο και στο Βερολίνο. Για την προβολή της Ρόδου στις τουριστικές εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα, θα βοηθήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου