Ειδήσεις

«Θα αποκαταστήσουμε όλες τις αδικίες στους αυξημένους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ» δηλώνει ο κ. Τσίκκης»

«Θα αποκαταστήσουμε όπου υπάρχουν όλες τις αδικίες που έγιναν στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΡ , καθώς πολιτική βούληση της διοίκησης της είναι να μην επιβαρυνθεί με επιπλέον οικονομικό κόστος κανένας οικιακός καταναλωτής» διαβεβαιώνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ κ. Δημήτρης Τσίκκης με αφορμή τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς που εστάλησαν σε καταναλωτές των δημοτικών ενοτήτων Καμείρου, Αταβύρου, Νότιας Ρόδου και Λινδίων.
Όσοι από τους καταναλωτές που έλαβαν αυξημένους λογαριασμούς, μπορούν να ζητήσουν την επανακαταμέτρηση των υδρομέτρων, καταθέτοντας μια αίτηση στο αρμόδια τμήμα της ΔΕΥΑΡ προκειμένου να αρθεί η όποια αδικία μπορεί να έγινε. Παράλληλα με εντολή του κ Τσίκκη θα σταλούν στις παραπάνω Δημοτικές ενότητες κινητά συνεργεία είσπραξης και διόρθωσης των λογαριασμών προς εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Ο κ. Τσίκκης μόλις ενημερώθηκε για τις αντιδράσεις που υπάρχουν από τους καταναλωτές για τους αυξημένους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ που παραλαμβάνουν, έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να ελέγξουν και να διευθετήσουν το όλο ζήτημα ,που πηγάζει από το παρελθόν και προσπαθεί να επιλύσει με κάθε τρόπο και εξαντλώντας όλα τα μέσα που έχει στην διάθεση της η νέα διοίκηση της και η οποία δεν φέρει καμία ευθύνη.

Με απόφαση του πρώην διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑΡ η καταμέτρηση των υδρομέτρων στις δημοτικές ενότητες Καμείρου, Αταβύρου, Νότιας Ρόδου και Λινδίων ανατέθηκε σε δύο εργολάβους.

Να σημειωθεί ότι, στις τέσσερις αυτές δημοτικές ενότητες επειδή δεν λειτουργούσαν υπηρεσίες της ΔΕΥΑ, ορισμένοι καταναλωτές δεν έχουν πληρώσουν από το 2012 ούτε ένα ευρώ για την κατανάλωση νερού.

Τα προβλήματα αυτά που απορρέουν από το πρόσφατο παρελθόν καλείται να επιλύσει η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ μετά την συνένωση των τεσσάρων δημοτικών ενοτήτων Καμείρου, Αταβύρου, Νότιας Ρόδου και Λινδίων με την ενιαία πλέον ΔΕΥΑΡ. Όπως προέκυψε από την διαδικασία συνένωσης τους, σε κάποιες περιπτώσεις οι πρώην τέσσερις Καποδιστριακοί Δήμοι δεν τηρούσαν καν αρχεία από την κατανάλωση του νερού των κατοίκων τους αλλά η τιμολόγηση του γινόταν κατά προσέγγιση ή κατά το δοκούν.

«Με λύπη μας ,από την αρχή της ανάληψης της των καθηκόντων μας ως νέα διοίκηση της ΔΕΥΑΡ διαπιστώσαμε μετά και την διασταύρωση των στοιχείων που έγινε από τις αρμόδιες υπηρεσίες μας ότι σε ορισμένες περιπτώσεις που αφορούν τις προαναφερόμενες δημοτικές ενότητες, ότι υπάρχουν καταναλωτές που δεν έχουν πληρώσει από το 2012 την χρήση του νερού που τους παρέχει η επιχείρηση. Επίσης από την διασταύρωση των στοιχείων που έγινε εντοπίστηκαν πολλές κατοικίες να έχουν δηλωμένη την χρήση του νερού για την άδρευση και όχι για την ύδρευση όπως υποχρεούνται. Όλα αυτά τα κακώς κείμενα που δημιουργούν καταναλωτές δύο ταχυτήτων πρόκειται να θεραπεύσει η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ, χωρίς να υπολογίσει το όπιο πολιτικό κόστος θα επωμιστεί.
Πολιτική βούληση μας είναι να μπει τέλος στις πελατειακές σχέσεις που κάποιοι καλλιέργησαν στους πρώην τέσσερις προαναφερόμενους Καποδιστριακούς Δήμους, καθώς επιδίωξη μας είναι να επικρατήσει η ισονομία και η ισοτιμία όλων των καταναλωτών απέναντι στην ΔΕΥΑΡ, χωρίς να χαριστούμε σε κανέναν .Όμως είμαστε αποφασισμένοι να εισπράξουμε και όλα τα ανείσπραχτα ποσά που οφείλουν οι καταναλωτές προς την ΔΕΥΑΡ για να συνεχίσει την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών στο Ροδιακό λαό.» δηλώνει ο κ. Δημήτρης Τσίκκης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου