Ρεπορτάζ

Πολλά τα προβλήματα στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Την έντονη ανησυχία τους, εκφράζουν οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας για την κατάσταση που επικρατεί στον διεθνή αερολιμένα ‘Διαγόρας’ της Ρόδου καθώς υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες με την λειτουργία του αεροδρομίου, που δεν έχουν ακόμη δρομολογηθεί, ενώ θα έπρεπε να είχαν επιλυθεί πριν την ανάληψη της διαχείρισης από την γερμανική εταιρεία Fraport.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε προς την «δ» ο κ. Αντώνης Ελευθεριάδης, πρόεδρος του Τοπικού Συλλόγου Εργαζομένων Αεροναυτιλίας και ειδικός γραμματέας του Πανελλήνιου Συλλόγου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας:
«Τα προβλήματα δεν έχουν διευθετηθεί. Δεν έχει δοθεί καμία λύση. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται στην Ρόδο ο διευθυντής της Υπηρεσίας Εναέριας Κυκλοφορίας (από την διεύθυνση περιφερειακών αεροδρομίων) για να έχει συνάντηση με τον εκπρόσωπο της γερμανικής Fraport που είναι υπεύθυνος για το αεροδρόμιο ‘Διαγόρας’ της Ρόδου ώστε να θέσουν τα προβλήματα επί τάπητος και να βρουν τρόπους επίλυσης. Υπάρχει διάθεση για συνεργασία και για διάλογο, αλλά μέχρι εκεί. Για να καταλάβετε, δεν έχει ξακαθαριστεί ακόμη, το βασικό ζήτημα, που αφορά το ποιος έχει την ευθύνη του ελέγχου της κίνησης των αεροσκαφών στην πίστα, που σταθμεύουν τα αεροσκάφη! Η Fraport θέλει να γίνεται ο έλεγχος από τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, αλλά σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους κανονισμούς, η πίστα ΔΕΝ ελέγχεται από τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας. Ελέγχεται από τους παλαιούς αερολιμενικούς –ένα τμήμα το οποίο δεν υφίσταται πλέον… Με αυτό τον τρόπο όμως, οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας θα αναλαμβάνουν επιπρόσθετες ευθύνες στις οποίες ίσως δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν».
Όσον αφορά το ζήτημα της στέγασης, οι υπάλληλοι (Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, Ηλεκτρονικοί Εναέριας Κυκλοφορίας, Τηλεπικοινωνιακοί, Τεχνικοί Συντήρησης, Αερολιμενικοί, Διοικητικοί, κ.λπ.) παραμένουν ‘άστεγοι’ χωρίς γραφεία και χωρίς να γνωρίζουν πού θα τοποθετήσουν τον εξοπλισμό και τα αρχεία τους!
«Προς το παρόν, στοιβάζονται σε περιορισμένους χώρους 40τ.μ. και δεν ξέρουμε τι θα γίνει ούτε με το πρόβλημα στέγασης» λέει ο κ. Ελευθεριάδης.
Την ίδια ώρα, η τουριστική κίνηση και γενικότερα η κίνηση των αεροσκαφών ανεβαίνει σταδιακά, με συνέπεια να εκφράζεται ανησυχία για την επάρκεια των προσφερομένων υπηρεσιών στις αεροπορικές εταιρείες.
Υπάρχουν ωστόσο και άλλα προβλήματα που παραμένουν άλυτα όπως το ραντάρ του αεροδρομίου που δεν λειτουργεί επαρκώς λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, ενώ οι υπάλληλοι εκφράζουν ανησυχία καθώς δεν υπάρχει απεριόριστος χρόνος για παρεμβάσεις σε τέτοιου είδους προβλήματα.
«Δεν έχουν επιλυθεί βασικά προβλήματα λειτουργίας στο αεροδρόμιο ενώ δεν μας έχουν ενημερώσει ακόμη για το ‘Emergency Plan’ του αεροδρομίου που επειδή είναι διεθνές και πύλη εισόδου σε ένα νευραλγικό χώρο, δέχεται πάρα πολλές πτήσεις, αεροπλάνα, επιβάτες κ.λπ. και έχει αυξημένες απαιτήσεις. Όλα αυτά έπρεπε να είχαν επιλυθεί πριν την ανάληψη της διαχείρισης των περιφερειακών αεροδρομίων από την Fraport. Φάνηκε στην πράξη ότι δεν ήταν έτοιμοι….», κατέληξε ο κ. Ελευθεριάδης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου