Αθλητικά

Αγώνας δρόμου για όλους στον Προφήτη Ηλία

Η Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ, διοργανώνει σήμερα, σε συνεργασία με τα  Αθλητικά Σωματεία Στίβου της Ρόδου (Α.Γ.Ε.Σ. ΚΑΜΕΙΡΟΣ 2009, Α.Ο. ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ, Γ.Α.Σ. Η ΥΓΕΙΑ ΡΟΔΟΥ, Α.Σ. ΝΙΚΗ ΡΟΔΟΥ, Α.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΗΣ & Δ.Ε.Α.Σ. ΔΑΦΝΗ ΡΟΔΟΥ), την υποστήριξη της Δ.Ε.Ρ.Μ.Α.Ε., της ΕΛΑΦΟΣ Hotel, της Ασφαλιστικής Εταιρείας ERGOΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ, της κοινοπραξίας σχολών οδηγών ΄΄ΡΟΔΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ’’, της Επιχείρησης PANEDICAPO,καθώς και την στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Δήμου Ρόδου, της Δημοτικής Κοινότητας Σορωνής ,  Σαλάκου και Απολλώνων, τον 2ο Αγώνα Ορεινού Δρόμου για Όλους με την επωνυμία ‘’ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 2018΄΄

Ο Ορεινός Δρόμος ‘’ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 2018’’ θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

ΑΦΕΤΗΡΙΑ & ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η εκκίνηση θα δοθεί στο προαύλιο του Ξενοδοχείου Έλαφος – Προφήτης Ηλίας και ο τερματισμός θα γίνει στο ίδιο σημείο.

ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΔΡΟΜΩΝ

Αγώνας Ορεινού Δρόμου -2,700-Μέτρα

Αγώνας Ορεινού Δρόμου-6,670-Μέτρα

Αγώνας Ορεινού Δρόμου -10,005-Μέτρα

ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΑΓΩΝΑ

Η εκκίνηση, για τις αποστάσεις των6,7 χιλιομέτρων, αλλά και των 10,0 χιλιομέτρων θα δοθεί στις 10:30.

Για την απόσταση των2,7χιλιομέτρων, η εκκίνηση θα δοθεί στις 12:30.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ 2,700 μέτρων

Η εκκίνηση θα δοθεί μπροστά από το ξενοδοχείο Έλαφος στον Προφήτη Ηλία. Οι δρομείς θα τρέξουν μία ευθείαδιαδρομή 100μ. σε άσφαλτο και στην συνέχεια θα μπουν δεξιά σε χωματόδρομο με ελαφριά κατωφέρεια, από όπου θα συνεχίσουν για άλλα 170μ.περνώντας πίσω από το ξενοδοχείο Έλαφος, μέχρι να εισέλθουν στο μονοπάτι.

Το μονοπάτι είναι δασικό και αποτελείται από χώμα, πέτρες και κυρίως είναι καλυμμένο από πευκοβελόνες, φύλλα και κλαδιά. Είναι κατηφορικό και περνά δίπλα από παλαιά ιταλικά κτήρια τα οποία χρησιμοποιούνταν ως φυτώρια. Αυτό το δασικό μονοπάτι συνεχίζεται για σχεδόν (1) ένα χιλιόμετρο χωρίς πολλές στροφές και με ήπια κλίση κατωφέρειας.

Στην συνέχεια τέμνεται από χωμάτινο δρόμο, όπου σε εκείνο το σημείο η διαδρομή κατευθύνεται  αριστερά από όπου και συνεχίζει να είναι πιο ομαλή.

Σε αυτό το σημείο ακριβώς θα είναι και ο σταθμός ανεφοδιασμού.

Οι δρομείς θα περάσουν από τον σταθμό ανεφοδιασμού και έπειτα περνώντας το (2ο)δεύτερο χιλιόμετρο θα φτάσουν στις ‘’ Aχλαδιές΄΄, όπου η διαδρομή είναι ευθεία. Στην συνέχεια θα κατευθυνθούν δεξιά  όπου αρχίζει το ανηφορικό κομμάτι πίσω από τον λόφο που βρίσκεται το ξωκκλήσι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ. Ακολουθώντας το ζιγκ-ζαγκ μονοπάτι θα φθάσουν στο ξωκκλήσι και θα συνεχίσουν σε χωματόδρομο δεξιά. Συνεχίζοντας στο χωματόδρομο, θα φθάσουν στο σημείο όπου ξεκινάει το μονοπάτι, σημείο όπου θα έχουν περάσει προηγουμένως, μόνο που αυτήν την φορά θα κατευθυνθούν δεξιά για να περάσουν πίσω από το Ξενοδοχείο Έλαφος και αφού διανύσουν περίπου 170μ.θα κατευθυνθούν αριστερά για να μπουν στην άσφαλτο και να κατευθυνθούν στον τερματισμό μπροστά στο Ξενοδοχείο Έλαφος στον Προφήτη Ηλία!

Η διαδρομή που περιγράφηκε είναι κυκλική, κλειστή 2,7 χιλ.

Το υψόμετρο που θα δοθεί η εκκίνηση, είναι στα 622 μέτρα και στην διαδρομή κατεβαίνει στα 528 μέτρα. Στην συνέχεια ανεβαίνει πάλι στα 622μέτρα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ 6,670 μέτρων & 10,005 μέτρων.

Η εκκίνηση θα δοθεί μπροστά από το ξενοδοχείο Έλαφος στον Προφήτη Ηλία. Οι δρομείς θα τρέξουν μία ευθεία διαδρομή 200μ. σε άσφαλτο περνώντας δίπλα από το ξενοδοχείο Ελαφίνα (βρίσκεται στα δεξιά) και στην συνέχεια θα κατευθυνθούν σε ανώμαλο κατηφορικό βραχώδη χωματόδρομο. Μετά από περίπου 200μ. το έδαφος είναι χωμάτινο κυρίως με μερικά κλαδιά και φύλλα. Η κατεύθυνση αυτή μετά από 230μ. περίπου οδηγεί σε ένα εγκαταλελειμμένο ξυλουργείο.  Από το σημείο εκείνο κατεβαίνει στα σκαλοπάτια για να μπει στο μονοπάτι με κατεύθυνση δεξιά. Διασχίζοντας το μονοπάτι περνάει  από στενά περάσματα έχοντας αριστερά  ένα μικρό ρυάκι για 200μ περίπου.

Συνεχίζοντας την διαδρομή φτάνει στο σημείο να κατευθυνθεί αριστερά όπου μετά από μερικά μέτρα συμπληρώνεται το (1ο) πρώτο χιλιόμετρο. Από το σημείο εκείνο και μετά το έδαφος είναι πιο ομαλό σε σχέση με πριν χωρίς ανωφέρειες ή κατωφέρειες. Συνεχίζοντας την όμορφη διαδρομή, διανύουμε το κομμάτι πίσω και κάτω από τον λόφο που βρίσκεται το ξωκκλήσι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ για να βρεθούμε στην ‘’ΘΕΑ’’ και να συνεχίσουμε στις ‘’ Aχλαδιές΄΄, όπου η διαδρομή είναι ευθεία μέχρι και το (2ο) χιλιόμετρο.

Έπειτα από 350 μέτρα περίπου οι δρομείς θα περάσουν από τον σταθμό ανεφοδιασμού και πηγαίνοντας δεξιά στο σημείο εκείνο που τέμνετε με τον χωμάτινο δρόμο αρχίζει η ομαλή ανωφέρεια στα αριστερά.

Αυτό το δασικό μονοπάτι συνεχίζεται για σχεδόν (1) ένα χιλιόμετρο χωρίς πολλές στροφές και με ήπια κλίση ανωφέρειας.

Στο σημείο εκείνο οι δρομείς περνάνε από το (3ο) τρίτο χιλιόμετρο. Είναι ανηφορικό και περνά δίπλα από παλαιά ιταλικά κτήρια τα οποία χρησιμοποιούνταν ως φυτώρια. Το μονοπάτι είναι δασικό και αποτελείται από χώμα, πέτρες και κυρίως είναι καλυμμένο από πευκοβελόνες, φύλλα και κλαδιά.

Βγαίνοντας από το μονοπάτι οι δρομείς διασχίζουν μια απόσταση 170 μ. περνώντας πίσω από το ξενοδοχείο Έλαφος και στην συνέχεια θα κατευθυνθούν αριστερά για να μπούνε στο ασφάλτινο κομμάτι των 100μ. μέχρι τον τερματισμό-αφετηρία-αναστροφή.

Η διαδρομή που περιγράφτηκε είναι κυκλική – κλειστή 3,335 μέτρων. Για την απόσταση των 6,670 μέτρων θα πραγματοποιηθεί (2) φορές. Για την απόσταση των 10,005 μέτρων θα πραγματοποιηθεί (3) φορές)

Το υψόμετρο που θα δοθεί η εκκίνηση, είναι στα 622 μέτρα και στην διαδρομή κατεβαίνει στα 528 μέτρα. Στην συνέχεια ανεβαίνει πάλι στα 622 μέτρα.Η διαδρομή που περιγράψαμε είναι κυκλική κλειστή με αρνητική υψομετρική 94μ. αρχικά και με θετική υψομετρική 94μ.στο τέλος.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.