«Η εποχή των ατσαλάκωτων πολιτικών που διαβάζουν μόνο autocue που του έχουν γράψει επικοινωνιολόγοι έχει τελειώσει. #tatianalive» έγραψε στον λογαριασμό του ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης. Και για να το αποδείξει, πήγε στην εκπομπή της Τατιάνας (όπως ο ίδιος μας ειδοποίησε με το #tatianalive ) και μας διηγήθηκε τον τρόπο με τον οποίο έσωσε τον γάμο του, μετά από ένα διάστημα χωρισμού.
Είναι από τις ειδήσεις που νομίζεις ότι είναι τρολ.
Όταν βάζουν οι ίδιοι στο «παιχνίδι» την οικογένειά τους σε «κλειδαρότρυπες» μεσημεριανάδικων, μπορούνε μετά να μιλήσουν για κουτσομπολιά ή μικροπολιτική αν σχολιάσει άλλος;
Αμερικάνικα και καθόλου σοβαρά αυτά με τις #tatianeslive, τα πούλμαν και όλα όσα απείρου κάλλους συνέβησαν εν μέσω άπταιστων γαλλικών τις τελευταίες ημέρες.
Είναι έτσι ακριβώς όπως το περιγράφει στην πρώτη παράγραφο ενός άρθρου του ο καθηγητής Χρήστος Γιανναράς με τίτλο
» Η εικόνα του αρχηγού ως διαφημιστικό αιτούμενο» :
«Η ανάδειξη κομματικών αρχηγών με κριτήριο τον άκριτο, ψυχολογικό εντυπωσιασμό απερίσκεπτων ψηφοφόρων είναι σαφώς, σαφέστατα, σύμπτωμα τέλους της πολιτικής. Πρόκειται μόνο ή πρωτίστως για εμπόριο: Το κόμμα «πουλάει» ονόματα με κληρονομημένο γόητρο, κατασκευασμένη θορυβωδώς (χάρη στην αναίδεια, αμετροέπεια και θρασύτητα) ιδιοπροσωπία ή ακόμα και φιγούρες «αρρενωπότητας», χυδαιολόγους με λεξιλόγιο υποκόσμου. Ωμά και απροσχημάτιστα η πολιτική δεν είναι πια ικανότητα ή χάρισμα διαχείρισης της ευθύνης για τα κοινά. Δεν προαπαιτεί δημιουργική ιδιοφυΐα και οξυδέρκεια που συλλαμβάνει κοινωνικούς στόχους, ρεαλιστικές ιεραρχήσεις προτεραιοτήτων και συνεγείρει τους πολλούς σε κοινό άθλημα ζωτικών επιδιώξεων.»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ