Τα προβλήματα για την στελέχωση, τον εκσυγχρονισμό της Διεύθυνσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών, και για την κινητή μονάδα ΚΤΕΟ στα νησιά, επισήμανε με δηλώσεις του προς την «δημοκρατική» ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Μεταφορών Δωδεκανήσου κ. Χρήστος Μπάρδος. «Παρά τις συνεχείς προσπάθειες της Περιφερειακής Αρχής Νοτίου Αιγαίου και του ιδίου του περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου για να ενισχυθεί με ανθρώπινο δυναμικό η ΠΝΑΙ, με τους υπάρχοντες υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών, οι πολίτες εξυπηρετούνται και φυσικά, οι εξετάσεις (για άδειες οδήγησης κ.λπ.) εξελίσσονται ομαλά και χωρίς προβλήματα. Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών είναι η πρώτη σε αριθμό πρωτοκόλλου (περίπου 40.000), διεύθυνση της ΠΝΑΙ και εξυπηρετεί τεράστιο όγκο λειτουργιών», ανέφερε ο κ. Μπάρδος:
Συγκεκριμένα, λειτουργούν 6 διαφορετικά τμήματα εξυπηρέτησης πολιτών,
• το τμήμα ΚΤΕΟ,
• το τμήμα Αδειών Κυκλοφορίας,
• το τμήμα Χορήγησης Αδειών Οδήγησης ,
• το τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης
• το Τεχνικό Τμήμα καθώς και
• το Τμήμα Αερομεταφορών και Υδατοδρομίων.
Επίσης, στην Διεύθυνση προσφεύγουν όσοι ενδιαφερόμενοι θέλουν να επιλύσουν προβλήματα συνεργασίας σε επαγγελματικό επίπεδο, όπως είναι οι οδηγοί ΤΑΧΙ, φορτηγών, πούλμαν, ΚΤΕΛ κ.ά. και καθορίζει τα δρομολόγια και τον τρόπο λειτουργίας τους. Ακόμη, είναι αρμόδια για τις άδειες λειτουργίας σε βενζινάδικα, συνεργεία, πλυντήρια αυτοκινήτων κ.λπ. και έτσι είναι επιφορτισμένη με το συνεχή έλεγχο τους.
Σύμφωνα με τον κ. Μπάρδο, η Διεύθυνση έχει προχωρήσει στον εκσυγχρονισμό της, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται πιο εύκολα οι πολίτες ενώ το επόμενο στάδιο είναι η διαδικασία μηχανογράφησης και τακτοποίησης του αρχείου.
«Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε αυτή την περίοδο είναι το ογκώδες αρχείο που υπάρχει στην Διεύθυνση και απαιτείται πλέον τακτοποίηση. Αυτές τις ημέρες, ξεκινάμε μια μεγάλη προσπάθεια για την ‘ψηφιοποίησή’ του, προκειμένου να αποσυρθούν πλέον όλα τα γραπτά αρχεία, τα οποία δημιουργούν προβλήματα –κυρίως σε χώρο. Αυτό θα εξοικονομήσει χρόνο και βεβαίως, εφόσον μπορέσουν να ψηφιοποιηθούν τα αρχεία της Διεύθυνσης θα γίνεται πολύ πιο εύκολα η εξυπηρέτηση του κοινού», όπως ανέφερε.
Ενημέρωση των μαθητών
στα νησιά
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη, η εκστρατεία ενημέρωσης που ξεκινάει η Διεύθυνση Μεταφορών και Συγκοινωνιών σε όλα τα νησιά, σταδιακά, για την επιμόρφωση των παιδιών σε θέματα οδικής ασφάλειας:
«Ξεκινήσαμε ήδη ένα πρόγραμμα ενημέρωσης των μαθητών για την οδική ασφάλεια, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους και σε θέματα οδικής συμπεριφοράς με ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν στην Ρόδο και στην Λέρο. Επόμενος σταθμός μας, θα είναι η Κως και μετά τα υπόλοιπα νησιά, σταδιακά» λέει ο κ. Μπάρδος.

Η κινητή μονάδα ΚΤΕΟ
Να σημειωθεί ακόμη, ότι λειτουργεί ήδη η κινητή μονάδα ΚΤΕΟ η οποία εξυπηρετεί μια σειρά από νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Επειδή ήταν πολλά χρόνια σε αχρηστία απαιτείται ειδικευμένο προσωπικό για τη χρήση της με υπαλλήλους τόσο από αυτή την Διεύθυνση, όσο και της αντίστοιχης των Κυκλάδων.
«Ένας από τους στόχους που υλοποιήσαμε ήταν και η εγκατάσταση του τμήματος θεωρητικής εξέτασης στην Κάρπαθο, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες της Κάσου και Καρπάθου. Η υλικοτεχνική υποδομή έχει εγκατασταθεί και η λειτουργία της είναι γεγονός. Αυτό σημαίνει ότι αυτονομείται η υποδιεύθυνση στη Κάρπαθο, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι των νησιών αυτών να μην είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν στη Ρόδο για να εξυπηρετούνται ή να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης. Αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα» λέει ο εντεταλμένος.
Επόμενοι στόχοι
Ο κ. Μπάρδος επισήμανε μεταξύ άλλων ότι στους επόμενους στόχους της Διεύθυνσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών είναι:
• η συνεχής αποστολή κλιμακίων πρακτικής εξέτασης σε όλα τα νησιά μας, όπου δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι υπάλληλοι, ώστε η αναμονή εξέτασης να ελαχιστοποιείται.
• H επέκταση των λειτουργιών του ΚΤΕΟ ώστε να μπορεί να διενεργεί ελέγχους για δίκυκλα
• Η παραχώρηση του διπλανού κτίσματος στη διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου, ώστε να μεταφερθεί εκεί η υπηρεσία έκδοσης διπλωμάτων με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και την ελάφρυνση του αρχείου
• Η τροποποίηση του τεχνικού προγράμματος, ώστε να προβλεφτούν κονδύλια για την επιδιόρθωση του κτηρίου που φιλοξενεί τις υπηρεσίες μας
«Όλα αυτά που έχουν επιτευχθεί και όλα αυτά που έχουν προγραμματιστεί να ακολουθήσουν, έχουν ένα μόνο σκοπό: την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών, ώστε οι νησιώτες να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους στο μικρότερο χρόνο και με το λιγότερο κόπο» κατέληξε χαρακτηριστικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ