Σοβαρές καταγγελίες για την δράση ενός ζευγαριού αλλοδαπών στη Ρόδο, κάνει σήμερα μέσω της «δημοκρατικής» ο επιχειρηματίας κ. Παύλος Ελένης, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για την μέθοδο που χρησιμοποιούν προκειμένου να αποσπάσουν χρήματα από επιχειρηματίες του τουρισμού με… δέλεαρ την καλή βαθμολογία σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους!
Σύμφωνα με τον κ. Π. Ελένη, την περασμένη Δευτέρα ένα ζευγάρι αλλοδαπών, ένας Γερμανός και μια Βουλγάρα, επισκέφθηκαν το οικογενειακό ξενοδοχείο του στο Χαράκι και ζήτησαν να συναντηθούν με τον ιδιοκτήτη.
Ο Γερμανός, μιλώντας μάλιστα σπαστά ελληνικά, συστήθηκε στον κ. Παύλο Ελένη με το όνομα Nick Stein ως εργαζόμενος στο γερμανικό κανάλι RTL στο οποίο-όπως είπε- ανήκει ο ταξιδιωτικός ιστότοπος Holidaycheck.
Αφού ζήτησε να «επιθεωρήσει» ένα από τα δωμάτια του ξενοδοχείου και στη συνέχεια να φάει μια ομελέτα (!) στο πλαίσιο της… επιθεώρησης, ζήτησε από τον επιχειρηματία 300 ευρώ για να του ανεβάσει κατά δύο βαθμούς την βαθμολογία στο Holidaycheck. Την βαθμολογία που είναι ήδη καταχωρημένη, όπως ισχυρίστηκε ο Γερμανός, είχαν βάλει στον ταξιδιωτικό ιστότοπο δύο άλλοι συνεργάτες του, που είχαν επισκεφθεί το ξενοδοχείο του κ. Π. Ελένη στο προηγούμενο διάστημα ως πελάτες, χωρίς να «αποκαλύψουν» την ιδιότητά τους.
Επειδή όμως ο επιχειρηματίας άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά, ζήτησε από τον Γερμανό να του ετοιμάσει μια προσφορά και να του την στείλει επισήμως στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο για να αποφασίσει αν και γιατί θα πρέπει να καταβάλει τα 300 ευρώ. Η προσφορά βέβαια δεν έφτασε ποτέ στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Μάλιστα σε ερώτησή του τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν του καταβάλει τα χρήματα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα του μηδενίσει την βαθμολογία, ο Γερμανός απάντησε ότι δεν θα τον μηδενίσει, απλώς η βαθμολογία θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ με τα 300 ευρώ έχει την δυνατότητα να την ανεβάσει κατά δύο μονάδες!
Ο Γερμανός, στην προσπάθειά του να πείσει τον επιχειρηματία να του καταβάλει τα χρήματα, του έδειξε μπλοκ αποδείξεων στα οποία αναγράφονταν τα στοιχεία δεκάδων άλλων τοπικών επιχειρήσεων που είχαν πληρώσει από 300 ευρώ, προκειμένου να πάρουν καλύτερες βαθμολογίες στον γνωστό ταξιδιωτικό ιστότοπο.
Εχει σημασία να σημειωθεί, ότι ο Γερμανός –που έφτασε στο ξενοδοχείο με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο- ανέφερε ότι δραστηριοποιείται σε πέντε χώρες-μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- και ότι η Βουλγάρα τον συνόδευε, προκειμένου να εκπαιδευτεί, καθώς επρόκειτο κι εκείνη να ασχοληθεί με το ίδιο επάγγελμα.
Ο κ. Παύλος Ελένης, με δηλώσεις του στην «δημοκρατική» εφιστά την προσοχή των επιχειρηματιών καθώς σε κάθε περίπτωση, είτε δηλαδή ο συγκεκριμένος ψευδώς αναφέρει ότι εκπροσωπεί το Holidaycheck και αποσπά παρανόμως χρήματα, είτε πράγματι εκπροσωπεί το Holidaycheck και σε αυτή την περίπτωση γίνεται αντιληπτό ότι οι βαθμολογίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, πρόκειται για απάτη.
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται ανάλογες καταγγελίες, γι αυτό και πλέον οι επιχειρηματίες και οι καταστηματάρχες του τουρισμού, είναι σε μεγάλο βαθμό υποψιασμένοι.
Πέρυσι τον μήνα Ιούνιο εστιάτορας της Παλιάς Πόλης δέχθηκε τουλάχιστον τρεις επισκέψεις στο κατάστημά του από άτομα που του συστήθηκαν ως εκπρόσωποι εταιρειών, προτείνοντάς του να τους δώσει 1.000 ευρώ (!) προκειμένου να καταχωρήσουν στο όνομα της επιχείρησής του 100 θετικά σχόλια από διάφορα σημεία του κόσμου, στον ιστότοπο “tripadvisor”. Ο ίδιος, αρνήθηκε οποιαδήποτε τέτοια συναλλαγή, κατέθεσε όμως την εμπειρία του, προκειμένου να αναδείξει, όπως λέει, ότι υπάρχουν πολλοί που εμπιστεύονται αυτούς τους «τσαρλατάνους» και όχι την προσωπική τους εργασία.
Θα πρέπει να σημειωθεί, πως κι άλλοι καταστηματάρχες κατήγγειλαν στην «δ», πως στη διάρκεια της σεζόν τους πλησίασαν κάποιοι που ισχυρίστηκαν πως μπορούν να εξασφαλίσουν θετικά σχόλια για την επιχείρησή τους σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους, με το… αζημίωτο, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση οι καταστηματάρχες να γνωρίζουν αν αυτοί που τους συστήνονται ως εκπρόσωποι έχουν σχέση ή όχι, με τις γνωστές ταξιδιωτικές σελίδες που επικαλούνται.

  • george kosmos

    Αυτο συμβαινει και στα εστιατορια οπου εκει πια οι επισκεπτες πεπεισμενοι για τα 200 αστερια νομιζουν οτι θα φανε εξαιρετικο φαγητο με 40 ευρω και μετα ρωτωντας εμας διαπιστωνουν οτι με 5 ευρω θα φανε πολυ καλο σπιτικο φαγητο χωρις κανενα αστερι.Ολα κολπακια της διαδυκτιακης κοινωνιας που ζουμε ειναι και τιποτα παραπανω που απεχουν ετη φωτος απο την πραγματικοτητα.Γνωριζω ενα ξενοδοχειο που εχει 98% αρνητικες και ειναι 100% γεματο!!!

  • natalie humphreys

    kalispera,

    my name is Natalie Humphreys I am the Manager for Greece and Cyprus for HolidayCheck, I am the only official point of contact in Greece and Cyprus. I work directly for HolidayCheck Switzerland, I am in direct contact with many hoteliers on Rhodes and all over Greece and Cyprus.

    I hope that if anyone is approached from someone other than me or HolidayCheck head office in Switzerland that you will contact me immediatly at natalie.humphreys@holidaycheck.com.

    I would like to state that HolidayCheck and its users and hotel partners are subject to following strict terms and conditions, HolidayCheck is completely transparent with its partners, never will HolidayCheck accept monies for improving a partners online reputation on our platforms.

    If you have any information that can help us at HolidayCheck stop these fraudulent professionals please contact me immediately on 6985 033 264.

    Natalie Humphreys
    Area Sales Manager Greece & Cyprus
    B2B Sales & Cooperations

    Kalathos, Rhodes, Greece
    +30 698 503 3264
    natalie.humphreys@holidaycheck.com

    HolidayCheck AG | Bahnweg 8 | CH-8598 Bottighofen
    Tel +41 (0) 71 686 9000 | Fax +41 (0) 71 686 9009
    info@holidaycheck.de

    Geschäftsführer: Anja Keckeisen
    Handelsregister / Firmennummer: CHE-110.298.267

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ