Ειδήσεις

Ν. Ζωίδης : «Δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα με τα δρομολόγια των πλοίων»

Σε συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα πραγματοποιηθεί στο προσεχές χρονικό διάστημα θα δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου και της Καρπάθου.

Αυτό δήλωσε χθες ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νίκος Ζωίδης και πρόσθεσε πως το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοικωνιών θα επικυρώσει την απόφαση για την επαναφορά του πλοίου της Superfast Ferries στα Δωδεκάνησα.
«Δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα με τα δρομολόγια των πλοίων. Σε συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα πραγματοποιηθεί στο προσεχές χρονικό διάστημα θα συζητηθούν θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση της Κάσου και της Καρπάθου», δήλωσε ο κ. Νίκος Ζωίδης.
Να σημειωθεί πως ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με απόφασή του καθόρισε το ενδεικτικό γενικό δίκτυο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που θα ισχύσει από την 1η Νοεμβρίου τού 2015.
Με το ενδεικτικό γενικό δίκτυο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στην ουσία καθορίζονται τα ελάχιστα δρομολόγια που θα πρέπει να εκτελούνται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες .
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιβατηγού Ναυτιλίας και αντιπρόεδρο της Attica Group κ. Μιχάλη Σακέλλη πρόκειται για ένα σύνολο οδηγιών για τα δρομολόγια που θα πρέπει να έχουν τα νησιά.
Στην απόφαση του υπουργού αναφέρεται πως τα λιμάνια που ανήκουν στις πρωτεύουσες των νησιωτικών νομών, θα πρέπει να συνδέονται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα με τα ηπειρωτικά λιμάνια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με μία τουλάχιστον κύρια γραμμή. Αυτό μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους για την καθημερινή σύνδεση με τον Πειραιά που έχει η Ρόδος.
Σε ερώτηση αν θα υπάρξουν αλλαγές στα δρομολόγια της εταιρείας προς τα Δωδεκάνησα ο κ. Μιχάλης Σακελλης δήλωσε πως το πρόγραμμα της εταιρείας Blue Star Ferries παραμένει ως έχει.
«Το πρόγραμμα των δρομολογίων μας για το έτος 2015 έχει εγκριθεί ήδη. Δεν υπάρχουν αλλαγές σε αυτά», δήλωσε στη «δ» ο κ. Σακέλλης.
Ο κ. Μιχάλης Σακέλλης αναφέρθηκε και στην κίνηση στα Δωδεκάνησα το έτος 2014.
«Θα πρέπει να αναφέρουμε πως το 2014 σταμάτησε η μείωση της επιβατικής κίνησης. Η σεζόν για τη γραμμή της Δωδεκανήσου έκλεισε με μικρή αύξηση της τάξεως του 2% με 3%. Είχαμε αύξηση των αλλοδαπών επιβατών αλλά μείωση των Ελλήνων προφανώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης», δήλωσε ο κ. Σακέλλης.
Σε ερώτηση αν θα γίνει παρουσίαση των αποτελεσμάτων της τουριστικής σεζόν του 2014 ο κ. Σακέλλης δήλωσε:
«Δεν αποκλείουμε τίποτε. Αν υπάρξουν νέα ζητήματα θα προβούμε σε ανακοινώσεις ειδικά τώρα που έχουν αναλάβει κανονικά τα καθήκοντά τους ο νέος δήμαρχος και ο νέος περιφερειάρχης».
Τα πλοία τύπου ro-ro
Να σημειωθεί πως στην ίδια Υπουργική Απόφαση αναφέρεται πως οχηματαγωγά πλοία (τύπου Ro-Ro) δε θα προσεγγίζουν το λιμάνι του Πειραιά, αλλά το λιμάνι της Ελευσίνας, και σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησής τους από το συγκεκριμένο λιμάνι, θα προσεγγίζουν οποιοδήποτε άλλο στην ευρύτερη ζώνη της περιοχής Πειραιά (εκτός του κεντρικού επιβατικού λιμανιού).
Η πρόβλεψη αυτή στην ουσία μειώνει δραστικά τη δυνατότητα των πλοίων της συγκεκριμένης κατηγορίας να μεταφέρουν Ι.Χ. οχήματα από τον Πειραιά προς τα νησιά και αντίστροφα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ    24.11.2014 09:36

    Ο κύριος Ζωίδης έχει άλλα πολλά πράγματα για τα οποία θα έπρεπε να ντρέπεται. Επί των ημερών του άλλωστε στη Νομαρχία Δωδεκανήσου ουσιαστικά καταστράφηκαν πολλοί επαγγελματικοί κλάδοι και δημιουργήθηκαν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού με τις παράνομες “πολιτικές” άδειες τις οποίες χορηγούσε σε ημέτερους. Δεν συζητάμε για έλεγχο της αγοράς. Επί των ημερών του δεν επιβλήθηκε κανένα πρόστιμο! Αυτοί λοιπόν που μας έφεραν αποδεδειγμένα σε αυτήν την κατάσταση τώρα έχουν χρισθεί από τρίτους σωτήρες μας και ενώ ο λαός τους έχει στείλει ήδη στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

  • Μικές Β. Ρήγας    18.11.2014 15:36

    Πρέπει να ντρέπεστε για αυτές τις δηλώσεις κ. Ζωίδη.
    Δεν έχει πρόβλημα η Κάλυμνος με 2,5 δρομολόγια την εβδομάδα; Δεν έχει πρόβλημα ένας Καλύμνιος που χρειάζεται περισσότερες ώρες (και μόνο 3 ημέρες την εβδομάδα) για να πάει στην πρωτεύουσα της χώρας του απο κάποιον που πάει Νέα Υόρκη απο Αθήνα;
    Δεν λέτε τα ίδια όταν γυρνάτε στην πλατεία του νησιού κατά τις εορτάσιμες επισκέψεις σας προς άγραν πελατών!

Σχολιασμός άρθρου