Ο διευθύνων σύμβουλος  του παγκόσμιου ομίλου καλλυντικών L’Oreal (που είχε συνάντηση μαζί του ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας) βρίσκει δύσκολο να σχεδιάσει μακροπρόθεσμες στρατηγικές μέσα σε ένα «χαοτικό» πολιτικό περιβάλλον. Ο βαθύπλουτος κ. Ζαν-Πωλ Αγκόν, πρόσφατα βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής στη χώρα μας για πολεοδομικές και άλλες αυθαιρεσίες στη βίλλα του στην Αντίπαρο που τον έχουν οδηγήσει στα δικαστήρια με τον Δήμο και έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία.

Η Γαλλία παραμένει μια δύσκολη αγορά σε μια χρονική στιγμή που η χώρα προετοιμάζεται για τις πιο αβέβαιες προεδρικές της εκλογές εδώ και χρόνια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ύστερα από μια χρονιά που έκλεισε με κέρδη, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών και ανακοίνωσε μερίσματα. Η ακρο-Δεξιά προεδρική υποψήφιος Μαρίν Λεπέν έχει υποσχεθεί να βγάλει τη Γαλλία εκτός ευρωζώνης και η το ΗΒ διαπραγματεύεται την έξοδό του από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Ο κόσμος είναι τόσο απρόβλεπτος πλέον, ώστε είναι πολύ δύσκολο να σχεδιάσεις μακροπρόθεσμα,» δήλωσε ο Αγκόν την Παρασκευή την τηλεόραση του Μπλούμπεργκ. «Η L’Oreal είναι ευέλικτη και έτσι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε στις παγκόσμιες εξελίξεις, πράγμα πολύ σημαντικό σε τέτοιες περιόδους.»

Μια έξοδος της Γαλλίας από την ευρωζώνη «θα έκανε πραγματικά κακό,» είπε. Ωστόσο, το Brexit έχει δημιουργήσει ένα ευνοϊκό περιβάλλον για τις πωλήσεις της L’Oreal στο ΗΒ, δήλωσε, εξαιτίας της πτώσης της λίρας που έχει φέρει περισσότερους τουρίστες στη χώρα.

«Αυτός ο χρόνος θα είναι χαοτικός,» είπε. «Πέρυσι είχα πει ότι ο κόσμος γινόταν ασταθής, αβέβαιος, περίπλοκος, ακατάληπτος. Φέτος ακόμα περισσότερο.

Μόνο αβεβαιότητα έχει φέρει η νέα αμερικανική διοίκηση με τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ και πιθανές απειλές για να χαλιναγωγήσει τις εισαγωγές. Οι ΗΠΑ συνιστούν το 27% των πωλήσεων της L’Oreal, μακράν η νούμερο 1 αγορά της, είπε ο Αγκόν.

«Εξαρτάται για τι είδους προστατευτισμό μιλάμε,» είπε. «Όμως πάντοτε είχαμε ως πολιτική να κατασκευάζουμε εκεί που πουλάμε. Κατασκευάζουμε στις ΗΠΑ για τους Αμερικανούς καταναλωτές, στην Κίνα για τους Κινέζους. Έτσι, τα περισσότερα που πουλάμε στις ΗΠΑ κατασκευάζονται εκεί.»

 

Πηγή: Bloomberg

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ