Δυσάρεστη έκπληξη επιφύλαξε το άνοιγμα των λογαριασμών της ΔΕΥΑΡ σε πολλά νοικοκυριά της Ρόδου, που είδαν το οφειλόμενο ποσό να διογκώνεται και μάλιστα καλούνται να το πληρώσουν με τόκο!
Σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών στην «δ», οι λογαριασμοί ήρθαν καθυστερημένοι αλλά και φουσκωμένοι και επιπλέον επιβαρυμένοι με τόκο λόγω μη έγκαιρης εξόφλησης, παρά το γεγονός ότι δεν τους είχαν πάρει στα χέρια τους νωρίτερα.
Το μπέρδεμα ξεκίνησε όταν έληξε η σύμβαση της ΔΕΥΑΡ με τα ΕΛ.ΤΑ και έπρεπε να γίνει νέος διαγωνισμός για να αναδειχθεί νέος μειοδότης για την φακελοποίηση και αποστολή των λογαριασμών, για τον οποίον απαιτήθηκε ένα εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να τελεσφορήσει.
Οσοι λογαριασμοί είχαν ήδη εκδοθεί όμως από την ΔΕΥΑΡ, και δεν έφτασαν ποτέ στους καταναλωτές λόγω της λήξης της σύμβασης με ΕΛΤΑ, καταχωρήθηκαν ως ληξιπρόθεσμοι με αποτέλεσμα να χρεωθούν στον επόμενο λογαριασμό και επιπλέον το τελικό ποσό να επιβαρυνθεί με τον ανάλογο τόκο.
Οι περισσότεροι λογαριασμοί του Οκτωβρίου έφτασαν… παραφουσκωμένοι στους καταναλωτές καθώς αφορούν στην κατανάλωση νερού για το διάστημα δύο τριμήνων (οι λογαριασμοί εκδίδονται ανά τρίμηνο).
Στο μεσοδιάστημα πραγματοποιήθηκε ο νέος διαγωνισμός, μειοδότης αναδείχθηκαν και πάλι τα ΕΛ.ΤΑ. κι έτσι ξεκίνησε και η αποστολή των λογαριασμών στους καταναλωτές. Για όσους καταναλωτές δεν είχαν εκδοθεί λογαριασμοί πριν την λήξη της σύμβασης, θα κληθούν μεν να πληρώσουν την… λυπητερή για το διάστημα των δύο τριμήνων σε έναν λογαριασμό, χωρίς όμως το τελικό ποσό να είναι επιβαρυμένο με τόκους.
Σε επικοινωνία της «δ» με τον διευθυντή της ΔΕΥΑΡ κ. Αλέξανδρο Μανωλάκη, τον οποίον και ενημέρωσε για το πρόβλημα που προέκυψε, απέδωσε το πρόβλημα στο χρονικό διάστημα που απαιτήθηκε μέχρι να γίνει ο νέος διαγωνισμός και στο κενό που μεσολάβησε από την λήξη της σύμβασης μέχρι την υπογραφή της νέας. «Για την έκδοση των λογαριασμών είχαμε αποστείλει τα στοιχεία στα ΕΛ.ΤΑ, λίγο πριν λήξη η σύμβαση. ΤΑ ΕΛ.ΤΑ προχώρησαν τη διαδικασία και τύπωσαν τους λογαριασμούς, οι οποίοι λόγω της λήξης της σύμβασης δεν έφτασαν στους καταναλωτές με αποτέλεσμα να επιβαρυνθούν με τόκους λόγω μη έγκαιρης εξόφλησης. Προφανώς ο πολίτης δεν έχει καμία ευθύνη για αυτή την εμπλοκή και εκ παραδρομής χρεώθηκαν τόκοι, οι οποίοι θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό», ξεκαθάρισε ο κ. Αλέξανδρος Μανωλάκης.
Όπως έκανε γνωστό μέσω της «δ» ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ, όσοι καταναλωτές διαπιστώσουν ότι οι λογαριασμοί τους περιέχουν οφειλή του προηγούμενου τριμήνου που έχει επιβαρυνθεί με τόκο λόγω μη έγκαιρης εξόφλησης και η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι δεν τους εστάλησαν εγκαίρως, θα μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία της δημοτικής επιχείρησης, προκειμένου να αφαιρεθεί από το τελικό ποσό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ