Ειδήσεις

Google: Το ψηφιακό «κλειδί» για απογείωση τουρισμού και ΑΕΠ

Μέσω Ιντερνετ θα πραγματοποιείται πάνω από το 1/3 των κρατήσεων για ταξίδια στην Ευρώπη, όχι στο άμεσο μέλλον αλλά μέχρι το 2016!

Το εντυπωσιακό στοιχείο προέκυψε σε εκδήλωση της Google για τον «Τρόπο που ταξιδεύουμε», όπου παρουσιάστηκαν οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς στον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες ή κάνουν κρατήσεις για τα ταξίδια τους.

Σύμφωνα με την Google, το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε must για τους ταξιδιώτες, οι οποίοι παραμένουν συνδεδεμένοι στο Ιντερνετ σε όλη τη διάρκεια των διακοπών τους. Με όποια συσκευή βρουν πρόχειρη μπροστά τους: υπολογιστή, κινητό ή tablet. Είναι το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιούν, είτε όταν προγραμματίζουν ένα ταξίδι, είτε «βολτάρουν» σε μια νέα πόλη που επισκέπτονται, είτε μοιράζονται με φίλους εμπειρίες από τις διακοπές τους (φωτογραφίες, βίντεο κ.λπ.).

Από έρευνα για το ταξίδι που πραγματοποίησε η Ipsos MediaCT τον Ιούνιο του 2014 για λογαριασμό της Google, το 37% των πωλήσεων των ξενοδοχείων στην Ευρώπη θα γίνονται διαδικτυακά μέχρι το 2016.

Οι μηχανές αναζήτησης εξακολουθούν να είναι η αφετηρία απ’ όπου ξεκινούν τις αναζητήσεις τους για ταξίδια οι χρήστες του διαδικτύου. Πριν αποφασίσουν, μάλιστα, να κάνουν κάποια κράτηση, το… ψάχνουν τουλάχιστον 2,4 βδομάδες, κατά τη διάρκεια των οποίων επισκέπτονται κατά μέσο όρο 18 ιστοσελίδες αναζητώντας ξενοδοχείο. Τα τελευταία στοιχεία προέρχονται από την έρευνα «Google/Millward Brown Digital Hotel Shopper» (Δεκέμβριος 2014).

Οι χρήστες κινητών αναδεικνύονται σε πολύφερνους πελάτες για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς, μόνο κατά τον τελευταίο χρόνο, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για διακοπές στην Ελλάδα μέσω της συγκεκριμένης κατηγορίας συσκευών αυξήθηκαν 72%.

Η Αθήνα παραμένει με διαφορά ο δημοφιλέστερος προορισμός αναζήτησης από ξένους που θέλουν να έλθουν για διακοπές στη χώρα μας. Ακολουθούν σε δημοφιλία η Μύκονος, η Κως και η Κρήτη.

Το μεγάλο στοίχημα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, σύμφωνα με την Google, είναι να αξιοποιήσουν τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου να «συναντηθούν» με τους υποψήφιους ταξιδιώτες στις πολλές διαφορετικές φάσεις που εκείνος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να οργανώσει το ταξίδι του.

Κι αν αναρωτιέστε πόσο μεγάλη μπορεί να είναι αυτή η «δεξαμενή» πελατών για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, τα στοιχεία της σχετικής έρευνας δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για την «ευκαιρία» που προκύπτει. Κι αυτό καθώς το 51% των νοικοκυριών της Ε.Ε. χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τα ταξίδια τους.

Σύμφωνα με μελέτη του 2013 του Oxford Economics για την επίδραση του διαδικτυακού περιεχομένου στον ευρωπαϊκό τουρισμό, η Ελλάδα μπορεί τα επόμενα χρόνια να αυξήσει το ΑΕΠ της κατά 3%, προσθέτοντας 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης, εφόσον αυξηθεί καθ’όλη τη διάρκεια του έτους η διαδικτυακή δραστηριότητα του ελληνικού τουρισμού.

.euro2day.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου