Eνώπιον των ποινικών και αστικών δικαστηρίων θα εξεταστεί η ένδικη πλέον διαφορά μεταξύ των μετόχων της νεοσύστατης ναυτιλιακής εταιρείας «Τήλος Ακτοπλοϊκή Ναυτική Εταιρεία» στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας μετέχουν με ποσοστό 51% γνωστός επιχειρηματίας της Ρόδου και με ποσοστό 49% Τούρκοι επιχειρηματίες, που έχουν επενδύσει και στην εκμετάλλευση ξενοδοχειακών μονάδων στο νησί της Ρόδου.
Στην ιδιοκτησία της εταιρείας έχει περιέλθει το πλοίο  «Sea Star», της υπό εκκαθάριση ναυτιλιακής εταιρείας της Τήλου, «Τήλος 21ος Αιώνας».
Το «Sea Star» δεν μπορούσε να επιδοτηθεί μετά τον Αύγουστο του 2015, όταν έληξε η σύμβασή του με το δημόσιο.
Η νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία προγραμμάτιζε να δρομολογήσει το πλοίο στη γραμμή Ρόδου – Χάλκης- Τήλου- Νισύρου – Σύμης – Πανορμίτη, ενώ στα σχέδιά της είναι να συνδέσει ακτοπλοϊκά τα ίδια νησιά και με την Κω.
Το «Sea Star» φέρεται να έχει ήδη επισκευαστεί και επρόκειτο να ξεκινήσει την λειτουργία του το φετινό καλοκαίρι.
Ο ημεδαπός μέτοχος της εταιρείας υπέβαλε την 30η Μαρτίου 2018 ενώπιον της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου μήνυση κατά 4 Τούρκων και της εταιρείας με την επωνυμία ANTAR RAZARLAMA DAAGITIM TICARET TURIZM ITHALAT IHRACAT ANONIM SERKETI με έδρα στην πόλη Φέτιγιε Τουρκίας.
Διατείνεται ότι τέλεσαν εις βάρος του και εις βάρος της εταιρείας «Τήλος Ακτοπλοϊκή Ναυτική Εταιρεία» τις αξιόποινες πράξεις της κακουργηματικής πλαστογραφίας μετά χρήσεως και της κακουργηματικής απάτης.
Ο πρώτος, όπως υποστηρίζει ο Ροδίτης μηνυτής, την 1η Ιουνίου 2017 ιδιοποιήθηκε 8 σώματα λευκών επιταγών της ναυτικής εταιρείας τα οποία φέρουν την σφραγίδα της εταιρείας και την υπογραφή του, υπό την ιδιότητα του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και του νομίμου εκπροσώπου της.
Όπως ισχυρίζεται τα σώματα των επιταγών, κατόπιν παρότρυνσής του, τα είχε τοποθετήσει περί τα τέλη Μαΐου 2017 προς φύλαξη σε ερμάριο ευρισκόμενα στα γραφεία της εταιρείας του πρώτου μηνυόμενου επί της οδού Τάρπον Σπρινγκς.
Φέρεται να τον είχε διαβεβαιώσει για την ασφαλή φύλαξη των επιταγών και όταν του ζήτησε τις επιταγές αρνήθηκε να του τις επιστρέψει.
Σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του μηνυτή, την 2α Ιουνίου 2017 μετέβη στο υποκατάστημα της τράπεζας ZIRAAT στην Ρόδο και ενημέρωσε την τρίτη μηνυόμενη, τότε διευθύντρια του καταστήματος για την υπεξαίρεση των επιταγών από τον πρώτο, υποβάλλοντας αίτημα για ακύρωσή τους.
Το ίδιο αίτημα υπέβαλε, όπως υποστηρίζει και στο κεντρικό κατάστημα της τράπεζας ZIRAAT στην Αθήνα.
Διατείνεται ότι οι μηνυόμενοι συμπλήρωσαν τις επιταγές και στην πορεία εξέδωσαν εις βάρος της εταιρείας «Τήλος Ακτοπλοϊκή Ναυτική Εταιρεία» 4 διαταγές πληρωμής.
Οι μηνυόμενοι έχουν κοινοποιήσει τις διαταγές πληρωμής στον μηνυτή μια μέρα πριν την υποβολή της μηνύσεως.
Ισχυρίζονται σύμφωνα με τις πληροφορίες ότι οι επιταγές δεν έχουν πλαστογραφηθεί και ότι τους δόθηκαν από τον μηνυτή ως εγγύηση.
Η όλη αντιδικία καθιστά αβέβαιη την λειτουργία της ναυτικής εταιρείας.
Σημειώνεται ότι η αξία του πλοίου είχε αποτιμηθεί από το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου, στο πλαίσιο αντιδικίας με προμηθευτή, στα 900.000 ευρώ.
Το έτος 2000 με πρωτοβουλία του Δήμου Τήλου και του αείμνηστου δημάρχου Τάσου Αλιφέρη, ιδρύθηκε η Ναυτική Εταιρεία “ΤΗΛΟΣ 21ος ΑΙΩΝΑΣ” με βασικό μέτοχο το Δήμο της Τήλου και αποκτήθηκε το ταχύπλοο σκάφος “SEA STAR” το οποίο πραγματοποιούσε έκτοτε, κατά την θερινή κυρίως περίοδο, καθημερινά σχεδόν δρομολόγια προς και από την Ρόδο.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, λόγω της σταθερότητας των δρομολογίων και της ευκολίας πρόσβασης, το νησί να γνωρίσει μια πρωτοφανή ανάπτυξη και πληθυσμιακή αύξηση.
Σημειώνεται ότι την 30η Ιουλίου 2013 η ναυτιλιακή εταιρεία του Δήμου Τήλου βρέθηκε για δεύτερη φορά αντιμέτωπη με κατάσχεση του πλοίου της ύστερα από αίτηση εταιρείας των Αθηνών και σε εκτέλεση διαταγής πληρωμής, για οφειλή ύψους 38.992,96 ευρώ.
Το πλοίο επρόκειτο να εκτεθεί σε δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό ενώπιον συμβολαιογράφου της Ρόδου, με τιμή πρώτης προσφοράς 600.000 ευρώ, προκειμένου από το εκπλειστηρίασμα να καλύψει η επισπεύδουσα την απαίτησή της.
Ο πλειστηριασμός είχε προγραμματιστεί για την 18η Σεπτεμβρίου 2013.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ