Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε σήμερα στην Κω ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος με τα μέλη του Συνδέσμου και παραγωγικούς φορείς του νησιού. Στη συνάντηση, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Κώστας Κωνσταντινίδης, ο γενικός γραμματέας, κ. Γιώργος Βερνίκος, ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου κ. Γιώργος Αμβράζης, ο γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ κ. Ηλίας Κικίλιας και η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, συζητήθηκαν θέματα σε σχέση με τη στρατηγική του ΣΕΤΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη και για την ουσιαστική διασύνδεση τομέων όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρει η χώρα μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού. Επίσης, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες που υπάρχουν για την περαιτέρω τουριστική προώθηση της Κω με τη συμβολή και της Marketing Greece.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης δήλωσε σχετικά:

«Μαζί με το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece, ο ΣΕΤΕ μέσα από μία σειρά συναντήσεων που πραγματοποιεί σε προορισμούς της χώρας επιχειρεί, μεταξύ άλλων, να αναδείξει ζητήματα σε σχέση με πρακτικές που επιτυγχάνουν τη βέλτιστη σχέση βιώσιμης ανάπτυξης και τουρισμού, την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος του τουρισμού καθώς και τη διασύνδεσή του με τον αγροδιατροφικό τομέα και τον πολιτισμό.

Στην Κω πραγματοποιήσαμε σήμερα την 13η περιφερειακή συνάντηση εργασίας του Συνδέσμου, κατά τη διάρκεια της οποίας τονίσθηκε ότι ο ΣΕΤΕ υποστηρίζει τη θέση των τοπικών φορέων για διατήρηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά που ισχύει, ακόμη, το εν λόγω καθεστώς. Παράλληλα, ο ΣΕΤΕ θα είναι σύμμαχος και συνεργάτης σε όποια δράση δρομολογηθεί για την ανάδειξη των τουριστικών πλεονεκτημάτων και ποιοτικών χαρακτηριστικών της Κω.

 

Σε επίπεδο επικοινωνίας και προβολής, η Marketing Greece έχει, ήδη, συμβάλλει στην υλοποίηση ολοκληρωμένης καμπάνιας για τη βελτίωση της εικόνας του νησιού κατά τη διάρκεια της προσφυγικής κρίσης. Παράλληλα, αναλαμβάνει νέες πρωτοβουλίες οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν, περαιτέρω, την προβολή της Κω τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στις διεθνείς αγορές».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ