Ρεπορτάζ

Ολα τα μάτια είναι στραμμένα στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου

Με την προσδοκία να πείσουν τους ξένους τουρ οπερέιτορς  αλλά και τους Γερμανούς πολίτες ότι η Ρόδος αποτελεί τον καλύτερο προορισμό για διακοπές, αναχωρούν σήμερα  για το Βερολίνο ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες και αυτοδιοικητικοί.
Όλοι θα λάβουν μέρος στην  τουριστική έκθεση ΙΤΒ που  θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα από τις 4 έως τις 8 Μαρτίου στο Βερολίνο.
Οπως δήλωσε ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος η Ρόδος θα προβληθεί σε δικό της περίπτερο στη μεγάλη τουριστική διοργάνωση.
Επιπλέον,  εικόνες από τα αξιοθέατα της Ρόδου θα προβάλλονται σε 172 γιγαντοθόνες σε επτά  μεγάλα εμπορικά κέντρα  του Βερολίνου ώστε να πεισθούν οι Γερμανοί και να την επιλέξουν για τις διακοπές τους.
Αναφερόμενος στην ΙΤΒ ο δήμαρχος κ. Φώτης Χατζηδιάκος δήλωσε πως είναι η πιο σημαντική τουριστική διοργάνωση σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
«Θέλοντας να επιτύχουμε τη σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό, ο ΠΡΟΤΟΥΡ  οργάνωσε την εμπορική προώθηση των τοπικών προϊόντων της Ρόδου στην διεθνή αγορά. Στο περίπτερο της Ρόδου θα παρουσιαστούν ποτά, λάδι, μέλι, γλυκίσματα, βότανα, ζυμαρικά. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε τη σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό. Στόχος  είναι η προώθηση της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της Ρόδου και η τόνωση της εξωστρέφειας των παραγωγών και επιχειρήσεων της. Η ανάδειξη της ροδίτικης γαστρονομικής παράδοσης θα είναι ο στόχος μιας άλλης δράσης που θα υλοποιηθεί στο Βερολίνο. Θα γίνει  επίδειξη μαγειρικής τέχνης  για το κοινό της έκθεσης δηλαδή  «show cooking», από Έλληνες chef, οι οποίοι θα μαγειρέψουν ροδίτικες συνταγές με πρώτες ύλες από το νησί. Τα πιάτα μαζί με διαφημιστικά έντυπα θα διανεμηθούν στο κοινό και τους τουριστικούς πράκτορες. Στόχος είναι η ανάδειξη της αυθεντικότητας, της τοπικής κουλτούρας και των παραδοσιακών  γεύσεων  που ζητούν οι επισκέπτες», δήλωσε ο κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Οπως εξήγησε ο δήμαρχος τα επτά θεματικά βίντεο που θα προβάλλονται από μεγάλες οθόνες σε επτά εμπορικά κέντρα στο Βερολίνο κατασκευάστηκαν από τον ΠΡΟΤΟΥΡ χωρίς καμία επιπλέον χρηματική επιβάρυνση.

«Η μεγάλη αυτή προωθητική καμπάνια για τη Ρόδο θα έχει διάρκεια τεσσάρων  εβδομάδων. Να επισημάνω επίσης, αν και αυτονόητο, ότι ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού είναι εγγεγραμμένος στον ηλεκτρονικό κατάλογο ΙΤΒ Berlin Virtual Market Place,  δηλαδή τον επίσημο ηλεκτρονικό κατάλογο της έκθεσης, μέσω του οποίου, οι επισκέπτες στο διαδίκτυο μπορούν να βρουν πληροφορίες  για  εκάστοτε εκθέτη και το  προϊόν που προωθεί. Επίσης, μπορεί  μέσω αυτού κανείς να αναζητήσει πληροφορίες σε  θεματικές  ενότητες, όπως  Business Travel ή Travel Technology. Ο κατάλογος αυτός θα  διευκολύνει επίσης τους επισκέπτες να επιτύχουν μια άμεση επαφή με τους εκθέτες και να οριστικοποιήσουν επαγγελματικά ραντεβού με αυτούς μέσα από τις καταχωρήσεις του. Το κυριότερο από όλα είναι ότι δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στον επισκέπτη από οποιαδήποτε κινητη μονάδα  έχει στη διάθεσή του», δήλωσε ο κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Οπως είπε ακόμα ο δήμαρχος Ρόδου,  στην τουριστική έκθεση ΙΤΒ θα παρουσιαστεί και το ιστολόγιο ή  «μπλογκ», του Οργανισμού που θα λειτουργεί στην  διεύθυνση www.rodosisland.gr,  και  θα φιλοξενεί άρθρα, φωτογραφίες και βίντεο από Έλληνες και ξένους φίλους της Ρόδου.
«Το μπλόγκ θα είναι τρίγλωσσο (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά) και θα λειτουργεί ως διαδραστικό «βιβλίο επισκεπτών» του νησιού της Ρόδου, όπου ο καθένας θα μπορεί να προβάλλει περιεχόμενο, ποικίλης ύλης περιηγητικού ενδιαφέροντος. Οι συμβαλλόμενοι θα είναι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί δημοσιογράφοι και bloggers, απλοί  επισκέπτες ή ακόμα και μόνιμοι κάτοικοι του νησιού, που επιθυμούν να αναδείξουν πτυχές του νησιού μέσα από την προσωπική τους εμπειρία», εξήγησε ο κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Ο δήμαρχος δήλωσε ακόμα πως δεν θα πρέπει να ακυρωθεί η συνεργασία που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της Ελληνογερμανικής συνέλευσης.
«Είναι ευκαιρία να συνομιλήσουμε για θέματα που άπτονται του τουρισμού με την αναπληρώτρια υπουργό κ. Έλενα Κουντουρά.  Θέλω η  παρουσία της Ρόδου να κάνει τη διαφορά», είπε ο κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Στον αγώνα που θα πρέπει να δοθεί για να αυξηθούν οι αφίξεις από τη Γερμανία, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος της ΕΞΡ κ. Γιάννης Παπαβασιλείου.
«Δεν υπάρχουν οι καλοί οιωνοί που είχαμε τον περασμένο Δεκέμβριο.  Οι κρατήσεις άρχισαν να επανέρχονται αλλά όχι με γρήγορους ρυθμούς. Ελπίζουμε σε ανάκαμψη. Η σεζόν θα κλείσει με μείωση της τάξεως του 7% σε έσοδα. Αυτό θα συμβεί γιατί είναι νωρίς το Πάσχα. Επιπλέον, η κατάσταση στην τουριστική αγορά της Ρωσίας είναι μη αναστρέψιμη», δήλωσε ο κ. Παπαβασιλείου.

«Στόχος της ΕΞΡ είναι να επέλθει ηρεμία στις τάξεις των τουρ οπερέιτορς. Πρέπει οι πάντες να καταλάβουν πως στη Ρόδο  οι επισκέπτες θα βρουν πολύ καλές υπηρεσίες και τα χρήματά τους δεν κινδυνεύουν», είπε ο  αντιπρόεδρος της ΕΞΡ.
Σε ερώτηση σχετικά με τα ζητούμενα των ξενοδόχων από το κράτος, ο κ. Παπαβασιλείου δήλωσε:»
«Περιμένουμε πολλά από την κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική καμπάνια της χώρας και την προστασία του τουριστικού προϊόντος. Δεν επιθυμούμε  προβλήματα στη διάρκεια της σεζόν. Θέλουμε να αποκατασταθεί η ρευστότητα των επιχειρήσεων. Διαφορετικά πολλά ξενοδοχεία δεν θα μπορέσουν να ανοίξουν γιατί υπάρχουν οφειλές. Ελπίζουμε να ηρεμήσουν τα πράγματα. Αν αυξηθεί ο ΦΠΑ στη διαμονή  θα επιβαρυνθούν τα ξενοδοχεία. Δεν μπορεί να καταδικάζονται σε δυσκολίες οι επιχειρήσεις τουλάχιστον για το 2016 να είμαστε προετοιμασμένοι».
Στην ανάγκη να δοθεί αγώνας για να αυξηθούν οι αφίξεις αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος.

«Όλοι μαζί ενωμένοι θα πρέπει να δουλέψουμε για να πάει καλά η φετινή σεζόν. Είναι ανάγκη να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει η ρωσική αγορά», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου