Τον μήνα Φεβρουάριο, μήνα αιχμής για τις κρατήσεις του καλοκαιριού, το Discovergreece.com, η ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, ξεκινάει μια στοχευμένη διαδικτυακή καμπάνια και μεταφέρει το ταξιδιωτικό κοινό στο ελληνικό καλοκαίρι. Με ξεχωριστό οπτικοακουστικό περιεχόμενο και αφιερώματα γεμάτα αλμύρα, το κοινό θα ταξιδέψει από τις μοναδικές προτάσεις διακοπών σε ονειρικούς παραθαλάσσιους και νησιωτικούς προορισμούς της Ελλάδας.

Στις αρχές του μήνα, το κοινό της Ελλάδας, της Αγγλίας και της Ρωσίας θα πάρει την πρώτη καλοκαιρινή γεύση με τις «Αυθεντικές καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα» και τους δημοφιλείς προορισμούς της, ενώ θα «βουτήξει» στις υποσχέσεις των καλοκαιρινών εμπειριών με το «Ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι». Στη συνέχεια, το Discovergreece.com δεσμεύεται να μαγέψει τον επισκέπτη με τις μυρωδιές των «Τοπικών κουζίνων στην Ελλάδα» και να τον ταξιδέψει στις φημισμένες Κυκλάδες, την «κορώνα» του Αιγαίου, με τα γραφικά και κοσμοπολίτικα νησιά της. Το ταξίδι θα περάσει στα φιλόξενα Δωδεκάνησα ενώ το αφιέρωμα «Τα κρυφά διαμάντια της Ελλάδας» με τους παραδεισένιους και ακριβοθώρητους προορισμούς θα συστήσει στο ταξιδιωτικό κοινό την εξωτική αλλά κρυφή ομορφιά των μικρότερων γαλαζοπράσινων ελληνικών νησιών. Στο τέλος του μήνα, η καρδιά της Πάτρας «χτυπάει» σε ρυθμούς καρναβαλιού ενώ η «Αθηναϊκή Ριβιέρα» σας προσκαλεί να υποκύψετε σε όλους τους πειρασμούς της.

Το κοινό της Γερμανίας και της Γαλλίας, θα ονειροπολήσει και αυτό στις πανέμορφες διαδρομές που προσφέρει το «Ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι» και θα αποδράσει στα διαμαντένια «Νησιά κοντά στην Αθήνα». Θα εκπλαγεί από την μοναδική γοητεία της Αλοννήσου και την αρχοντική όψη της Ύδρας ενώ θα θαυμάσει τους προορισμούς «φιλοτεχνήματα» της Αρχαίας Ολυμπίας και της Ναυπάκτου. Στο τέλος του μήνα, η νεανική Πάτρα και η κατάφυτη Σκόπελος θα ξεδιπλώνουν την λάμψη τους στο ταξιδιωτικό κοινό.

Για τον μήνα Φεβρουάριο, το κοινό της Τουρκίας θα θαυμάσει τις ομορφιές της Βόρειας Ελλάδας, της πυκνόφυτης Πέλλας, του παραδοσιακού Κιλκίς και της σμαραγδένιας Θάσου με τις χρυσαφένιες παραλίες. Στο δεύτερο μισό του μήνα, η «νύμφη του Θερμαϊκού» Θεσσαλονίκη και η Αλεξανδρούπολη, ο «φάρος του Βορρά», υπόσχονται να «μαγνητίσουν» ενώ τα αφιερώματα της «Ελληνικής Γαστρονομίας» και των «Οικογενειακών διακοπών στην Ελλάδα» θα δώσουν το στίγμα των αναρίθμητων ελληνικών γεύσεων και των αξέχαστων παιδικών καλοκαιρινών διακοπών.

Το πλάνο προβολής των προορισμών στο ταξιδιωτικό κοινό για το μήνα Φεβρουάριο, περιλαμβάνει προώθηση στην ψηφιακή πλατφόρμα και στα Social Media του Discovergreece.com, που ξεπερνούν τους 1.000.000 φίλους.

Γ.Α. reporter.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ