Ρεπορτάζ

Καταγγέλλουν την ΔΕΗ για απρεπή συμπεριφορά

Για ανάρμοστη συμπεριφορά και προσβολή της προσωπικότητάς τους καταγγέλλει, μέσω της «δ», υπαλλήλους της ΔΕΗ, ζευγάρι από την Παστίδα που πέρα από την ταλαιπωρία που υφίσταται επειδή λαμβάνει μονίμως εκπρόθεσμα τους λογαριασμούς, ο σύζυγος και η σύζυγος βρέθηκαν απολογούμενοι για λάθος που δεν είναι δικό τους.
Όπως καταγγέλλουν στη «δ», για μία ακόμα φορά έλαβαν εκπρόθεσμο λογαριασμό και μάλιστα διογκωμένο καθώς έπρεπε να πληρώσουν 1.050 ευρώ και όταν έσπευσαν στα γραφεία της ΔΕΗ την Τετάρτη 30/01/2018 προκειμένου να προχωρήσουν σε διακανονισμό, ενημερώθηκαν ότι έπρεπε να καταβάλουν 492 ευρώ (!) για να μην τους κοπεί το ρεύμα και στη συνέχεια να προχωρήσουν σε νέα ρύθμιση, διότι αυτή στην οποία είχαν ενταχθεί δεν ίσχυε πλέον επειδή δεν πλήρωσαν εμπρόθεσμα τον λογαριασμό.
Όταν το ζευγάρι επιχείρησε να ενημερώσει την αρμόδια υπάλληλο ότι ο λογαριασμός δεν πληρώθηκε εγκαίρως επειδή στα χέρια τους έφτασε ήδη ληγμένος, όπως καταγγέλλει στη «δ», αντιμετώπισε απαξιωτική, εριστική και ειρωνική συμπεριφορά μπροστά σε δεκάδες άλλους πολίτες που περίμεναν για να διεκπεραιώσουν παρόμοιες υποθέσεις.
Στη συνέχεια, όπως δηλώνουν στη «δ», κάλεσαν την προϊσταμένη προκειμένου να διαμαρτυρηθούν, από την οποία, όπως αναφέρουν, αντιμετωπίστηκαν απρεπώς και όπως λένε, δεν αποκλείεται να κινηθούν ακόμα και νομικά κατά της υπηρεσίας και συγκεκριμένων υπαλλήλων για την συμπεριφορά τους απέναντί τους.
Τόσο ο σύζυγος όσο και η σύζυγος (τα στοιχεία τους είναι στη διάθεση της εφημερίδας) καταγγέλλουν ότι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ που φθάνουν στην Παστίδα είναι μονίμως εκπρόθεσμοι και ως εκ τούτου είναι αδύνατον να πληρωθούν εγκαίρως.
Περαιτέρω, όπως κατήγγειλε η σύζυγος, δεν είναι δυνατόν να καταβάλουν στη ΔΕΗ 492 ευρώ, όπως τους ζητήθηκε, για να προχωρήσουν σε νέα ρύθμιση, καθώς η σύνταξη του συζύγου είναι στα 700 ευρώ και δεν μπορούν να διαθέσουν παραπάνω από τα μισά για να πληρώσουν τον λογαριασμό. Μάλιστα, πρότειναν, όπως λένε, στην υπάλληλο να καταβάλουν ένα μέρος από την οφειλή για να μην κινδυνεύσουν με διακοπή ηλεκτροδότησης, κάτι που όμως δεν έγινε αποδεκτό.
Επειτα από έντονη λογομαχία, η μόνη λύση που βρέθηκε είναι η κατάθεση αίτησης στα ΚΕΠ για την ένταξη του ζευγαριού στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, ωστόσο μέχρι να γίνει –αν γίνει- αποδεκτή, το ρεύμα μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, αφού δεν έγινε τελικά ρύθμιση.
Όπως δήλωσαν στην «δ» ο σύζυγος και η σύζυγος, είναι απαράδεκτο να αντιμετωπίζονται οι πολίτες κατ΄αυτόν τον τρόπο από υπαλλήλους που υποτίθεται ότι βρίσκονται εκεί για την εξυπηρέτηση του κόσμου και έκαναν γνωστό ότι θα συμβουλευτούν τον δικηγόρο τους, για τις επόμενες κινήσεις τους.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου